DNA: Onze kernwaarden

PLEZIER IN ONS WERK.

Dit geldt voor alles wat we doen. Anders doen we het gewoon niet. Het is de basis voor topprestaties, tevreden klanten, tevreden medewerkers en staat aan de basis van ons succes.

We behalen lachend de resultaten voor onze klanten.

Mensen

Onze mensen zijn onze waarde. We zien onszelf als professioneel maar toch ook wel een beetje nerdy. Cool en sociaal maar met warme gevoelens voor "The IT Crowd". Levensgenieters en sportievelingen. Dit bindt ons. Naast het verlangen om steeds voorop te lopen in technologische ontwikkeling. We zijn een gezonde mix van "denkers" en "doeners" met sterke persoonlijkheden.

Wij zien onze mensen als de basis van ons bedrijf. Niet als een asset of andere hippe term. Wij zijn FreshConnections.

Mastering IT

Steeds een stap verder. We zijn de weg van automatisering ingeslagen. In de jaren '80 en '90 was IT een doel op zich. Nu is IT waar het eigenlijk hoort: ondersteunend aan de eigenlijke organisatiedoelen van onze klanten. Dit begrijpen wij als geen ander. Ons doel is succesvolle integratie van IT in bedrijfvoeringen om samen grenzen te verleggen. Hieraan werken wij op strategisch niveau, tactisch niveau en operationeel niveau voor onze klanten, waarbij de focus blijft op operational excelence in IT allignment. "Niet gewoon doen, maar beheersen" is ons motto.

Niet alleen doen, maar beheersen.

Plezier

We hebben geen externe aandeelhouders die winsten willen zien. Daarom kunnen we gewoon doen wat we willen: plezier maken. We maken plezier op twee manieren: met elkaar en door ruimte te creëren voor plezier in het privéleven. We geloven dat als je iets met plezier doet, alles beter gaat.

Als je dingen met plezier doet gaat alles beter!

Vrijheid

Wij zijn erg gehecht aan vrijheid en proberen zo min mogelijk tijd te besteden aan het managen van elkaar. In de meeste gevallen resulteert dit in de vrijheid om zelf in overleg met je klant, tijd in te delen, zelf beslissingen te nemen en zelf verantwoordelijkheid te dragen. Natuurlijk bewaken we onze kerwaarden en doelen als kader. Maar binnen het kader regelen we het allemaal zelf.

Minder tijd besteden aan elkaar managen, meer ruimte om op je eigen manier doelen te bereiken.

Cultuur

We geloven dat deze tijden alles zullen veranderen. Hoe we denken, hoe we doen, wat we normaal vinden. Wij zijn van mening dat verandering iets is dat bij tijd hoort. "O tempora, O mores!" riep Marcus Tullius Cicero tegen de Romeinse senaat al in 64 v. Chr. We omarmen de golf die verandering met zich meebrengt en surfen op de golf.We proberen zo veel mogelijk te innoveren en de verandering voor te blijven. We zien stil staan als achteruitgaan.

We omarmen verandering en zien stilstaan als achteruitgaan.

Sport

Wij vinden een gezonde balans tussen lichaam en geest erg belangrijk en geloven dat een gezond lichaam de basis is voor zakelijke topprestaties. Binnen FreshConnections zijn we betrokken bij diverse sporten: voetbal, dressuur, squash, fitness. Wij sporten veel en creëren hier waar mogelijk ruimte voor. FreshConnections sponsort onder andere Voetbalclub Semper Altius en Houtrust Squash H1, H2 en H3 in de Lotto SBN Competitite.

Een gezond lichaam is de basis voor topprestaties op ieder vlak.