Home > Over Fresh

Klanttevredenheid en "onestop-shopping"

Visie

Wij doen ons best om een goede lange termijn relatie op te bouwen met onze klanten. Met flexibiliteit lossen wij je vraagstukken snel op. We streven er naar om tot de top van klantgerichte IT-detacheerders te behoren.

Missie

Het verschil maken wij met kwaliteit, persoonlijkheid, flair en een gezonde portie humor. Wij ontwikkelen continu en zien stilstand als achteruitgang. Als klant profiteer je hier van. Ga je met ons de uitdaging aan?

Wat is klantgericht?

Vanuit de dienstverlening van FreshConnections streven naar 100% klanttevredenheid.

Excelleren in klantgerichtheid

  • Actief luisteren
  • Proactief inspelen op wijzigingen in klantsituatie
  • Onderhouden van interactief contact met de klant (face-to-face, telefonisch)
  • Klanttevredenheid meten en continu verbeteren
  • Continu meten van responsetijd naar derden van alle Fresh medewerkers
  • Het bieden van “one-stop-shopping” voor de klant
Infotel Gemeente Amsterdam, Dienst ICT ProRail Rabobank International Gemeente Houten Universiteit van Amsterdam Vrije Universiteit Amsterdam Marlink BV / Astrium Services Business Communications B.V.. Gemeente Purmerend T-Systems Nederland B.V. Gemeente Nieuwegein
Contact
© FreshConnections 2017 | sitemap | disclaimer | hoi   OTYS Recruiting Technology
FreshConnections gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close